Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bon Appetit Den Bosch. Meer weten? Ontdek meer
kim
22 jun 2026 om 21:06
altijd goed...en snelle bezorging
Alex
1 jun 2026 om 20:36
Nooit aangekomen. Gebeld, wordt gezegd dat het wel bezorgd is. Geef aan dat wij niks hebben ontvangen. Krijg ik als reactie: "Kijk maar bij de buren."
Anneke
31 mei 2026 om 20:23
was echt niet lekker leek ook wel of t in oud vet was gebakken en duurde heel lang
kim
2 apr 2026 om 22:02
beste zaak van den bosch
Tim
10 mrt 2026 om 13:29
Mevrouw geeft aan dat er geen telefoonnummer bij de bestelling staat (welke er wel stond), en heeft hierdoor de bestelling gewoon niet gemaakt. Na 2 uur contact opgenomen en mevrouw vond het ook niet de moeite om de bestelling alsnog te maken.